[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Mar 23 19:23:59 UTC 2006

На чет, 2006-03-23 во 18:55 +0100, Ненад Спиркоски напиша:
> Не дека сум луд по Убунту итн, ама насекаде читам за Аутоматикс (скрипта што
> инсталира еден куп програми, плагинови, кодеци).

Ми се укажа прилика да го пробам аутоматикс пред неколку недели и е
стварно корисна алатка, доколку обезбедиме интернет врска дефинитивно би
ја користеле за досредување на инсталациите.

Иначе, што правиме за интернет? Да се јавам утре да прашам во народна
техника дали имаат интернет? Број? Предлози?
--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk