[Ossm-members] прашање

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Fri Mar 24 10:24:04 UTC 2006

On 3/24/06, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:

> На чет, 2006-03-23 во 01:24 +0100, Арангел Ангов напиша:

Xen веќе доваѓа интегрирано со OpenSuse 10.0 само не знам дали некој знае да
го постави.

И? Ќе се праи или да си купам хостинг?

Во ред има ли некој познавање на Xen Virtualization или нема? Ако нема да не
ја тупеме и да земем да купеме еден хостинг, во спротивно ако има некој и
има време и сака да го намести серверот нека се јави на листа. Предлагам ако
никој не се јави за 3 дена да земеме да се договориме и да купеме еден
хостинг, што викате? Или пак од друга страна некој ако може за една недела
да научи како да се постави тоа Xen да му дадеме време и да го намести :)

Поздрав, Зоки.