[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 24 18:42:13 UTC 2006

> Си мислам сега, повеќе од 2 презентации во ден од по саат, саат и 1/2 не би
> можело да има. Треба да одредиме приоритети и ваљда на каква публика би се
> обраќале.

ми текна и мене тоа (дека повеќе од две е многу).. ама уствари ако се за
посебна публика... а се... сепак може да ги направиме... а и онака нема толку
многу предавачи колку што ќе се пуваат на mail листа :)

Во принцип, техничките предавања може да ги направиме 5-6.. па
пауза+дискусија+режење/инсталирање ... па 7-8:30 културолошките предавања и
дискусии, а?

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

A: Because it reverses the logical flow of converstion.