[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Mon Mar 27 18:53:28 UTC 2006

> 3. Распоред на активности: треба да го договориме детално, особено за
> презентациите. (Додуше треба повеќе работи да договориме делтано во секој
> случај.) Предлагам уште утре попладне таск форсот да се најде некаде во
> град и да склопи еден акционен план. :)

Кој сака да презентира нешто ИМА ДО УТРЕ ДА ПРИЈАВИ која тема сака да ја
презентира и колку ќе трае, за утре да можеме да ја затвориме програмата.

До сега сигурно расположливи теми се:
- Авторски права и општеството денес (и утре) + дискусија -- јас и новица сме
го правеле веќе ова ... околу 1-ипол трае ова, со тоа што мислам дека
најдобро ќе биде да направиме краток вовед па после да се иде на дискусија.

- Слободен софтвер итн -- и ова сме го правеле веќе, саат?

- компајлирање и patch-ување на кернел - јас, 30-тина минути, ако имам добар
компјутер :)
- TurgoGears вовед - јас, 30тина минути + прашања итн до саат.

Кој сака да презентира било што друго да се пријави ОДМА сосе тема и отприлика
колку ќе трае и да рачуна  дека ако се пријави нема после „еј неможам ..
испитна сесија и сл.“.

> 5. ISO-ата ќе ги имаме така?

ISO-а ќе имаме, мислам не е проблем... до 15 ќе видиме кој ќе донесе што.

> Инсталирачи ќе дојдат? Кој за што? Ајде пријавете се.

одма пријавете се, да знаеме дали воопшто можеме да го правиме ова.

Јас, се знае, инсталирам Slackware (10.2 + my packages + некои updates + плус
едуцирам за користење на slapt-get)

> 6. Со промотивен материјал што предлагате освен постери и флаери? Јас и
> Игор зборевме да направиме онакви големи нешта на хамер (како во школо што
> правевме - со дрвца и се) со некои побитни работи на нив - таман ќе можеме
> да ги користиме и за други работи.

Содржината на флаерите треба да ја имаме до утре... затоа треба да се
пријавите денес за тоа што треба да се пријавите.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

                Where do you think you're going today?