[Ossm-members] оссм известување: инсталфест 15-16 април

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Tue Mar 28 00:09:04 UTC 2006

On 3/28/06, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:

> На пон, 2006-03-27 во 20:53 +0200, Дамјан напиша:

> програмата.
>
> Локализација на софтвер - Гномк проект (Гном на македонски)
>
> 30-40 мин ќе има луфта 10-15 мин валјда...

 Не знам дали и колку луѓе има од Економски факултет, посебно од оној смерот
e-менаџмент (не знам како беше точно) али како шо разговарав со една
другарка (апсолвентка) на тој факултет има доста интерес за вакви настани
(општо пропагација на Слободен Софтвер). Највише е ова ради тоа што учат
доста програми што се Слободен Софтвер и стриктно работат под Fedora Core.
Така да се пријави самата да и дадеме памфлети, флаерчиња за настанот па да
се привлече студенти од тој факултет. И спомнав и да праша доколку некој од
асистентите или професорите има време и можност да дојде и направи
презентација (предавање) за апликациите што ги користат (пред се апликации
за CMS). Па одговор треба да имам утре за ова и доколку се пројави интерес
за вакво предавање кажете ми кој да посочам како организатор (координатор),
па со него да направат муабет за кој ден, кој термин...

> Убунту со се.

 И ја може за Убунту

Инаку иам дома останато Ubuntu Breezy Badger 4 Цд-а (2 обични, 2 за 64 битна
технологија). Ќе ги донесам.
Поздрав