[Ossm-members] Филм

Ilin Petkovski krack at linux.net.mk
Tue Nov 7 10:44:49 UTC 2006

На вто, 2006-11-07 во 11:23 +0100, Misa Popovic напиша:
> Прашање: Дали студентите ќе снимат документарец за ОССМ или ОССМ ќе си
> сними документарец за себе?

Документарецот е (ќе биде) за ОССМ и општо за слободниот софтвер кај нас
и надвор. Тоа што ни беше понудено е само поради причината на нашето
постоење како (не)организација. Значи не се работи за нечија семинарска
или допломска на студент од ФДУ. Тоа што дечкото со кој што зборував е
случајно студент од ФДУ нема никаква врска со факултетот или со било
каква академска институција. Сакам да кажам дека, ако ние решиме да
покажеме некој гол на филмот (на пр. Балал гол на шипка ор самтинг :)),
ќе може тоа да го направиме зашто ние ја креираме целата содржина на тоа
што ќе се снима и тоа што ќе во него. Ставаме што сакаме (буквално).
Дечкото се нафаќа да го даде своето знаење таму каде што ние сите имаме
малку знаење и искуство во снимање аметерски филмчиња. Нема студенти,
нема професори, нема теркови и планови до кои „мора“ да се придржуваме
во снимањето.

Поздрав.