[Ossm-members] Филм

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Nov 8 17:36:10 UTC 2006

On Tuesday 07 November 2006 14:28, Арангел Ангов wrote:

> А да го натераме Гемиџи да ја научи и он да го монтира филмот, ќе
> заштедиме 250 евра и Гемиџи ќе научи дека постои слободен софтвер за се,
> две муви со еден удар. :)

Ти младичу треба да сватиш нешто. Ако ми читаш блог редовно ќе знаеш
(референца: http://lugola.net/gemidjy/?p=158) дали си видел како изгледа
Cinelera? Везе нема. Викам, и тврдам дека тоа што го научивме во пролетта на
една Видео Арт работилница (спомената е во архивата на www.lugola.net), е
дека нема можност со слободен софтвер, барем овој што постои да се направи
квалитетен (едноставен) филм. Единствено како што спомнав тоа може да се
прави со софтверот од Diva проектот.

Нема потреба да се научам да уредувам и монтирам видео материјали. Ама верувај
сум видел на дело како се работи и што се е потребно. Не биди слеп, софтвер
слободен за тоа што се докажал не постои!

Поздрав

--
Bank error in your favor.  Collect $200.