[Ossm-members] Филм

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Nov 10 14:44:03 UTC 2006

> Викам, и тврдам дека тоа што го научивме во пролетта
> на една Видео Арт работилница, е дека нема можност со слободен софтвер,
> барем овој што постои да се направи квалитетен (едноставен) филм.

Гемиџи претеруваш, пред не толку далеко време филмовите ги правеле/монтирале
на рака ... и пак правеле одлични приказни. Не знам дали имаш гледано, ама
луѓе имаат на црно-бел филм добојувано со боици, рачно, frame по frame.
Све повеќе од тоа може само да ти помогне.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

            Yes, I've heard of "decaf." What's your point?