[Ossm-members] fish protokol

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 23 16:30:43 UTC 2006

> Јас мислев FISH e KIO Slave на KDE, како и да е, упатство е секогаш
> добредојдено, не мора PDF, можи директно во Wiki на Лугола wiki.lugola.net
> ;)

Не е само за KDE, fish постоел и претходно (пред fish kio slave-от)...
Јас сепак преферирам sftp ... некако не ми се свиѓа идејата дека perl ти се
старта на серверот постојано..

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Give me the knowledge to change the code I do not accept, the wisdom not to
accept the code I cannot change, and the freedom to choose my preference.