[Ossm-members] fish protokol

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 23 19:21:12 UTC 2006

> Поправете ме ако грешам, но она со што сакав да го истакнам fish е тоа што
> овозможува визуелно работење, а воедно може да активира и апликација на
> оддалечениот компјутер. Јас на ова посебно мислев.

не ми е јасно што сакаш да кажеш со ова последново.

fish, и самиот кажа, е протокол, протокол за трансфер на фајлови преку ssh ...
(http://en.wikipedia.org/wiki/Files_transferred_over_shell_protocol)
дали алатката која користи fish протокол е визуелна или не ... зависи од
самата алатка... Потполно истото важи и за sftp...

Значи, во konqueror можеш да напишеш fish://user@server/var/www/htdocs или пак
sftp://user@server/var/www/htdocs ... јас на sftp повеќе му верувам.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.