[Ossm-members] fish protokol

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Fri Nov 24 04:47:48 UTC 2006

On Thursday 23 November 2006 20:21, Дамјан wrote:

> не ми е јасно што сакаш да кажеш со ова последново.

На пример, доколку направиш двоклик врз некој фајл, Konqueror ќе ја активира
соодветната апликација на оддалечениот компјутер. На пример, на локалниот
компјутер немаш OpenOffice.org, a треба нешто на брзина да и помогнеш на
колешката од соседната канцеларија.;) Се поврзуваш со FISH, го средуваш
документот и си продолжуваш со работа. Не го ни земаш локално на „твојот“
компјутер.

> fish, и самиот кажа, е протокол, протокол за трансфер на фајлови преку ssh
> ... (http://en.wikipedia.org/wiki/Files_transferred_over_shell_protocol)
> дали алатката која користи fish протокол е визуелна или не ... зависи од
> самата алатка... Потполно истото важи и за sftp...
>
> Значи, во konqueror можеш да напишеш fish://user@server/var/www/htdocs или
> пак sftp://user@server/var/www/htdocs ... јас на sftp повеќе му верувам.

Тогаш се повлекувам. Штом нема мноу корисници, или е веќе добро позната
работа.

Поздрав,
--
Деан Јошевски