[Ossm-members] Нет кафе

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Tue Oct 10 18:35:55 UTC 2006

On 10/10/06, strumjan at mol.net.mk <strumjan at mol.net.mk> wrote:
> Ми требаат информации околу програм за интернет кафе.
> Пожелно е и варијанти за неслободните прозорци.

Можеш да најдеш доста такви програми што се функционални на
www_dot_sf_dot_net. Само за некои мислам дека сервер верзијата од
програмата мора да биде на Линукс машина а за клиентите како сакаш.
Инаку како што јас знам најкористен е TinaSoft EasyCafe кој е доста
функционален али доста скап а можеш лесно и да најдеш кракувана
верзија. Исто у поново време гледам го користат и Cyber Monitor.