[Ossm-members] Konferenija

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Oct 10 18:56:23 UTC 2006

On 10/10/06, Jovan Kostovski <chombium at gmail.com> wrote:

> Фала на поддшката ;)
>
> Знам дека времето е кратко за организирање и јас
> лично сум против да бие следниот месец. Немаме
> време да организираме се. Датумот го спомна Уфо
> демек некој од RedHat од Грција му кажал дека
> имаат вишок пари па сакаат да ни ги дадат нам за да
> организираме нешто + да дојде нивен предавач.
>
> Затоа и во документот не е спомнат датум на одржување
> на конференцијата, туку го напишав само во пораката.
>
> Работна група за орагнизирање на конференцијата мора
> да се формира, да се дефинираат задачи, да се дадат
> одговорности и да се дефинираат рокови.

> [...]

Ај да ви се смешам малку во муабетот, одамна не сум се смешал.
Ме бендисува идејата за конференција, ќе биде убаво раздвижување.

Веднаш можам да го предложам Космофон за спонзор. Е сега не можам ништо да
ветам, ама можам да ви дадам контакт - треба да се направи едно убаво писмо
до Маркетинг одделот, за г-ѓица Јана Арсовска, во кое ќе биде изложена
идејата за настанот, што ќе опфати и какови содржини ќе бидат презентирани.
Планот на Чомбе е сосема добра појдовна точка. Ако ме известите кога ќе го
пратите писмото, можам и јас да ја контактирам Јана (или дури и да ме
наведете во писмото како некој што може да и ја разјасни работата) и да
видам кои и какви се шансите да се добие некое подебело спонзорство. Само,
не можам да бидам јас тој што ќе го направи иницијалниот контакт - писмото
од ОССМ со предлог треба прво да оди. Ако се решите на тоа, кажете ми кога
ќе го испратите, да можам да контактирам со Јана (не ја знам лично, ама е ја
запознаам :) ).

Од друга страна, можам да подготвам и презентација на еден мој проект во
Космофон кој е изработен inhouse и базиран на Linux и JBoss, само за тоа ќе
морам да разговарам со шефот, пошто (нормално) Космофон е сопственик на сите
права на тој софтвер (и не верувам дека би го дал кодот под отворена
лиценца, бидејќи е строго специјализиран и сличен proprietary софтвер се
движи во рамките на 250К-350К ЕУР. Ако ова е пречка за да се презентира,
може ќе можам да спремам нешто друго).

Идејата е многу cool. Let's get the ball rolling.

Поздрав,

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Expert