[Ossm-members] Konferenija

Milos Stolic misoss at gmail.com
Tue Oct 10 19:37:17 UTC 2006

Добро е што конечно се раздвижија работите. Од моја страна:
1. За да прашам на факултет треба да имам нешто конкретно. Сега сигурно
би ми рекле ОК, може, а после кога дојде време се ќе заборават.
Најосновно, треба датум (отприлика) и што точно бараме (на состанокот не
зборевме за workshop-ови, тоа може да биде проблем на пмф, има
комерцијални курсеви за време на викенди).
2. Околу предавањата, можеме да одржиме предавање за Википедија, овој
пат со гостин од страна. За некоја „побитна фаца“, треба да знаеме точно
кога ќе биде и повеќе време за преговори. Во секој момент можеме да
викнеме предавач од Белград (Дамјан, Новица, ваљда го запознавте Милош
Ранчич), имаат и плус дечко кој е вклучен во развојот на софтверот,
најверојатно би дошле на свој трошок.
3. Мислам дека работилница за Википедија не би била нешто посетена.