[Ossm-members] Q&A за активности поврзани со слободен софтвер ( македонија )

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Oct 18 22:15:17 UTC 2006

On Wednesday 18 October 2006 17:51, Новица Наков wrote:

> Не верувам дека јас можам да ти одговорам во име на други луѓе.

Мене ми беше кажано дека официјално оССМ нема членство, туку само раководство,
што е сосема законски, значи сега има или нема членови? Нели членовите треба
да бидат известувани и слични законски драпалогии, ако ги има во статутот.
Колку пати е досега ревизиран статутот? Или тој првиот е од почетокот?

Ова сега ми се наметна онака, немав конкретно прашање.