[Ossm-members] Q&A за активности поврзани со слободен софтвер ( македонија )

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Oct 19 08:10:56 UTC 2006

Georgi Stanojevski напиша:
> Ништо и нема да „сработиМЕ“.
>
> Ако имаш идеја, желба нешто да „сработиШ“ за слободниот софтвер во
> Македонија сработи го.
Работам јас постојано, не се секирај за мене :) дури премногу работам.

> Или барем почни ако ти е доволно интересна можеби
> некој ќе ти се приклучи.

аха секако гледам рипаат од сите страни :-)

> Мислам дека знаеш како сме работеле отсекогаш. Немој да чекаш некој друг
> да ги имплементира твоите идеи и забелешки. :-)

Да јас знам како сме работиле до сега, сепак сметам дека можеме многу
повеќе.
Значи не се разбираме, јас не зборам за имплементирање на мои идеи или
било што.
Тоа што јас го имам како идеја, веќе и работам на него, со години веќе,
и ќе продолжам да работам.

Значи, се залагам за подобрување и за поголема активност. Тоа.

И за веб страницата, еве тој што работи на неа му се нудам за 100%
поддршка што е можно побрзо да се направи.
Нека ми даде задача ќе помогнам.
И да се надоврзам само, никој на листата не кажа дека ќе се прави нова
страница и никој не побара помош за нејзината изработка.
Новица: дигам 2 прста и еден палец :-)

Поздрав, Зоки.