[Ossm-members] Q&A за активности поврзани со слободен софтвер ( македонија )

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Thu Oct 19 20:56:57 UTC 2006

На чет, 2006-10-19 во 02:17 +0200, Zoran Dimovski напиша:
> Пак ќе повторам, тој што ја прави страницата може да ме контактира за
> помош (Глиша тоа сигурно си ти :-) ),
> се што можам и умеам ќе направам.

Фино, само што така не фукнционираат работите во ниедна open source
заедница. На кој не му е јасно сеа ќе објаснам пак по стоти пат. Значи,
ако некој сака да направи нешто, пишува порака на листава и вика јас го
правам ова и ова, откако ќе го изработи (не мора целосно) праќа врска на
листава и добива сугестии, коментари па дури и директна помош за тоа да
се доправи - доколку е добро поставено и доколку може да се развива
понатаму.

Толку е едноставно, ама ние сакаме се на готово и цело време си наоѓаме
изговори за несработеното.

Не е важно ако не знаеш да го правиш, ако доволно сакаш и имаш време
тогаш ќе научиш и ќе го направиш. Така функционираат работите во open
source заедницата.

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија