[Ossm-members] Q&A за активности поврзани со слободен софтвер ( македонија )

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Oct 19 20:36:07 UTC 2006

Арангел Ангов напиша:
> Фино, само што така не фукнционираат работите во ниедна open source
> заедница. На кој не му е јасно сеа ќе објаснам пак по стоти пат. Значи,
> ако некој сака да направи нешто, пишува порака на листава и вика јас го
> правам ова и ова, откако ќе го изработи (не мора целосно) праќа врска на
> листава и добива сугестии, коментари па дури и директна помош за тоа да
> се доправи - доколку е добро поставено и доколку може да се развива
> понатаму.

Добро, има ли некој што воопшто ја прави страницата. Дали е започната?
Нели уште малку и готова е. Затоа прашав кој ја прави.
Доколку, никој не ја прави т.е. сеуште не е започната, треба да се каже.
Еве можеби и јас ќе се посветам на тоа.

Ако некој ја прави веќе, нека се јави да знам кој е да контактирам со него.

Поздрав, Зоки.