[Ossm-members] АбиВорд

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Fri Sep 1 08:05:09 UTC 2006

Арангел Ангов wrote:

> Толку ли е тешко да се одговори ова? Ќе им пишам на овие од Јумла да ги
> прашам тогаш, па ќе ја известам листава.

Како можеме ние да ти дадеме одговор?
Тој што го преведувал Џумла т.е. Јован (/jovansblog.dobroutro.com/) го
има преведува, треба да даде одговор зошто стои така, бидејќи тој го има
и пратено преводот на Џумла.
Ако веќе се нафаќа да го преведува треба и да го одржува, е сега ако тој
има некои бугарски настројства :-) тоа е веќе друга работа.
А јас би ти препорачал да и пишеш на типците од Џумла.

Поздрав, Зоки.