[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sat Sep 16 12:05:58 UTC 2006

On Saturday 16. September 2006 09:44, Stojance Dimitrovski wrote:
> Го слушнавте тоа за слободниот софтвер само за Виндовс, 50 ден ЦД. Треба
> помалку или безпари! Што е тоа, за обичната налепница и опаковката од
> хартија. That is so ridiculos. Сите тие се под GPL. Баш ке купам едно да
> видам колку софтвер ставиле, и имам претчувство дека во него го нема Source
> кодот.

50 денари е солидна цена. Се работи за работна рака и за ЦД. Ај да не се
жалиме сега за се, или се навикнавме да ни даваат бесплатно се без да
поддржиме групи или индивидуи кои ги бркаат овие работи. Ако ти му дадеш 50
денари за ЦД тој/тие ќе може да изрежат уште 3/4 нови дискови. Што има врска
дека е под ГПЛ. И тоа што спомна со изворниот код, глуппости. Нема врска...на
Интернет го имаш кодот.

Поздрав

--
Scientists are people who build the Brooklyn Bridge and then buy it.
		-- William Buckley