[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Sep 20 17:06:57 UTC 2006

On 9/20/06, Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com> wrote:

> Како на хартија кога е на CD конкуренцијата. Ако е здрава конкуренција,
> тогаш секогаш е добредојдена!

Па на ЦДто освен упатствата за ОпенОфис.орг 2 кои ги имаат преведено, нема
ништо друго од Метаморфозис. Се останато е резултат на пролеаната пот
на членовите
на ОССМ :)
Повеќе би рекол дека Метаморфозис се издавачи на таа компилација од
слободни програми на македонски јазик.

> Мејлинг листава ја следат и Метаморфозис,  па се надевам дека Илинденка од
> Метаморфозис е-Рајдерите, ќе одговори на твојава забелешка.

Да, тоа би било многу убаво. Се надевам дека ќе го направат тоа.

ПОЗДРАВ, Чомбе