[Ossm-members] Честит ден на слободен софтвер

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sat Sep 23 09:23:13 UTC 2006

Јас поради обврски ќе бидам спречен да присувствувам, ама затоа им посакувам
голем интерес и внимателна публика на сите оние кои ќе држат презентација
денеска по повод месецот на слободен софтвер во Битола.

Највеќе ми е криво за забавата и дружбата подоцна, ама се надевам дека
некоја друга недела (многу скоро) пак ќе дојдам во Битола.

Нека ви е чешит :), и честит денот и месецот на слободен софтвер! И имајте
добар викенд. :-)

Поздрав,
Игор