[Ossm-members] Ја видовте рекламата за Open програите за 50 ден.

Goce Andonoski oxyqene at gmail.com
Sat Sep 23 11:59:15 UTC 2006

On 9/20/06, Jovan Kostovski <chombium at gmail.com> wrote:

> Па на ЦДто освен упатствата за ОпенОфис.орг 2 кои ги имаат преведено, нема
> ништо друго од Метаморфозис. Се останато е резултат на пролеаната пот
> на членовите
> на ОССМ :)
> Повеќе би рекол дека Метаморфозис се издавачи на таа компилација од
> слободни програми на македонски јазик.

Случајно ми допадна ЦД-то на Метаморфозис и на задната страна од
омотот стои дека проектот е изведен во соработка со Слободен Софтвер
Македонија и се наведени сите членови кои учествувале и помогнале
околу тој слободен софтвер (ме мрзи да ги пишувам сите :) ), а во
ЦД-то освен програми и игри има и организации и таму стои и Слободен
Софтвер Македонија и има краток текст што е организацијата со што се
занимава и сајтот на Слободен Софтвер