[Ossm-members] Што е подобро...

Stojance sdimitrovski at gmail.com
Sat Sep 30 11:33:04 UTC 2006

Igor Stamatovski wrote:
> On 9/29/06, *Stojance* <sdimitrovski at gmail.com
> <mailto:sdimitrovski at gmail.com>> wrote:
>
>     Што е подобро? Fedora или Ubuntu?
>

> Ахој,
>
> Млад си ти за Fedora и за Убунту. Тие се за пензионери. Инсталираш и
> се работи. Нема ништо што да подесиш. Нема да ти биде интересна се ќе
> ти работи . Плус ќе нема за што да поставиш прашање на листава...;-)
>
> Земи некоја hardcore, дистрибуција инсталира ја, преинсталирај ја,
> конфигурирај, чачкај, расипи ја и пак поправи ја. Истражувај, барај...
>
> Ај најди некоја таква, па пиши што си направил...

> [...]
Знам што сакаш да кажеш. Ама не сакам многу да се зафаќам со некои не
познати дистрибуции. Сакам само со некои на кои може да се верува како
RedHat, Debian или SuSe. Сеа користам Убунту што е деривација на
Дебијан, сакам Федора дека е деривација на Ред Хат...
А на пример само Дебиан не ми се свиѓа дека е многу гадна и спора и
никаква! Ред Хат се плаќа а и СуСе се плаќа па така да морам Федора да
користам. ДСЛ е доста познат ама е малце страшен дека нема за него
подршка како што има за Федора или Убунту. А не ми се даваат пари да ги
прашувам Cygnus Solutions. Предложи ми некоја.