[Ossm-members] Што е подобро...

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sat Sep 30 12:15:22 UTC 2006

On 9/30/06, Stojance <sdimitrovski at gmail.com> wrote:
> Igor Stamatovski wrote:
> ДСЛ е доста познат ама е малце страшен дека нема за него
> подршка како што има за Федора или Убунту.

Што викаш да пробаш некоја друга, да го проработиш ДСЛот и
да ни кажеш како си го проработел? Да научиме и ние нешто ;)

Убаво ти кажа Игор, земи некоја hardcore дистрибуција и расчепкај ја,
за почеток мора да ја засакаш конзолата, да заборавиш дека има
графичка околина. Предлог: Slackware, Debian. Ако не планираш да ги
инсталираш тие тогаш барем настојувај секогаш да ги завршуваш
работите на потешкиот начин, во конзола.

>А не ми се даваат пари да ги
> прашувам Cygnus Solutions.

Да плаќаш пари?? Зошто? Побарај на гугл и ќе најдеш се што ти
треба да си го подесиш ДСЛот. Не си ти прв што купил таков уред
и не користат сите Убунту или Федора за да си го олеснат животот :)

ПОЗДРАВ, Чомбе