[Ossm-members] Прирачник за миграција

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Apr 1 22:40:23 UTC 2007

On 4/2/07, Dean Josevski <dean at integraeng.com.mk> wrote:
> On Sunday 01 April 2007 21:15, Aleksandar Balalovski wrote:
> ИБМ има издадено книга скоро со идентичен наслов. Мој другар (уште пред некоја
> година) ми ја позајми неговата копија да ја прочитам. Искрено не се сеќавам
> точно на насловот, но мислам дека има и електронска форма на изданието.

Книгата се вика "Linux Client Migrationration Cookbook - A Practical
Planning and Implementation Guide for Migrating to Desktop Linux"
издадена од IBM Redbooks.

Има и верзија 2 од оваа книга која додека јас се интересирав за неа
беше во бета.

Хм еве ја издале на 13 октомври 2006 година
http://www.redbooks.ibm.com/abstracts/sg246380.html

--
Игор