[Ossm-members] icmp echo-request outbound

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 9 20:10:20 UTC 2007

>  > Најверојатно ти е инсталиран некој backdoor.

> Проблемот исчезна сам од себе. Ќе го имам ова на ум ако пак се повтори.

Абе ... не исчезнал проблемот, може во моментот никој не го „изнајмил“ твојот
компјутер-дел-од-botnet-от ... ДЕФИНИТИВНО ПРОВЕРИ ГО!!! СЕГА!

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Our national drug is alcohol,
we tend to regard the use any other drug with special horror.
    -- William S. Burroughs