[Ossm-members] fsfe во белград

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 9 20:41:33 UTC 2007

> Вератно ќе одиме на ова, јас, Дамјан и Игор (сега за сега). Има некој друг
> за?

Значи, бевме на ова, се вративме и одма отидов на велигденско-планинарски
излет па ова ми е контакт со цивилизација после тоа...

Се видовме со гостите од FSF-Europe, разменивме некои мислења, информации и
сл., се видовме и со белградските lug-аши и нишлиите итн.

Предавањата на гостите од FSF-E не беа ништо спектакуларно за мене, така да
немам што да пишам за тоа сега...

НО

генерално чувство ми е, и тоа го сметам за проблем, дека на сите вакви и
слични случувања постојано само истите неколку луѓе одиме. Тоа дефинитвно не
е во ред. Први што ми паднаа на памет дека требаше да бидат во БГ се Гемиџи,
Глиша, Чомбе ... Стојанче млад е уште :).

На пр. од две прилики да се види Сталман во Белград и Софија во скоро
време ... само тројца сме ги биле. Не е у реду.

Не е толку за официјалната програма колку што имаш шанса да се видиш со повеќе
луѓе да чуеш различни мислења, да разгледаш различни перспективи..

Anyway

Со нишлиите, кои мислам дека се одлично организирани - веројатно подобро и од
београѓните имаше некој муабет да организираат они еден собир негде во мај
можеби, или пак покасно, се надевам локалнава заедница ќе покаже поголем
интерес за тоа (барем блиску е).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

... knowledge is exactly like power - something
to be distributed as widely as humanly possible,
for the betterment of all. -- jd