[Ossm-members] LUG vo Prilep

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Apr 10 11:12:22 UTC 2007

On Tuesday 10 April 2007 01:56:51 Goce Andonoski wrote:
> Редно беше и во Прилеп да се размрда народот и да се почне некаква
> работа. Јас сум од Прилеп, но незнам колку ќе можам поради факултетот,
> но ќе гледам колку што можам да помагам (и колку што знам :) ). Па би
> можел Александар да ми пиши подетално околу тоа кога каде.

Ќе објавувам информации штом направам поцврста врска со Прилепчани, нешто
преку Jabber или листава, како и да е, сакам да те прашам да не знаеш што се
случува со дечките од Прилеп кои беа дојдени на Денот на слободен софтвер во
Битола 2004г? Делуваа фини дечки, а пред недела дена мислам дека го видов
Марко во Прилеп? Еве и слика од нив на настанот :)

http://www.flickr.com/photos/lugola/429237888/
(тие тројцата што седат заедно со девојчето напред)