[Ossm-members] fsfe во белград

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Apr 11 10:19:00 UTC 2007

On 4/11/07, DZvonko Nikolov <dzvonko7 at nerdshack.com> wrote:
>  како всушност ГЛАСИ прашањето?

Дамјан фино праша, ама ај ќе го преформулирам прашањето

Прашањето е:  Зошто ни се слабо посетени "Сподели знаење" и "Сподели кино" ?

Страшно е што и дел од нас (членовите на ОССМ, вклучувајќи ме и мене)
не одиме (редовно) на овие собири.

Причини за ова има многу: некои од нас се зафатени, некои ги "знаат"
работите што се презентираат, ги гледале филмовите, досадно им е,
некои забораваат, на некои несакаат да го споделат своето знаење, да
разменат мислења....

За остатокот од светот, можеби слабо ги рекламираме настаниве, не спамираме...

На времето секој петок се собиравме / "состанчевме" у Пингвин паб на
пиво (денес кајшто е Вегера на рекорд). Мислам дека треба да си ги
сфатиме работите како тогаш, секогаш имаше барем 15ина луѓе. Иако не
беа формални тие состаноци се собираше доста народ, сега изгледа на
повеќето не ни е до муабет и размена на мислења :)

Надворешниот свет ми делува многу не заинтересирано за слободен
софтвер или пак се знаат и ќе не остават без леб :)

Mожеби треба да направиме некоја кампања за промовирање на слободниот софтвер...

ПОЗДРАВ, Чомбе