[Ossm-members] fsfe во белград

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Apr 11 10:28:25 UTC 2007

On Wednesday 11 April 2007 12:19:00 Jovan Kostovski wrote:

> За остатокот од светот, можеби слабо ги рекламираме настаниве, не
> спамираме...

Јас мислам дека е до тоа. Промоцијата слаба ни е. Али по принцип има малку
професионалци кои би дошле на сподели знаење да слушаат теми кои се поврзани
со практична употреба на алатки и софтвер во линукс. За тоа не сме ние криви
(нели на блог пишував, во секој случај ние сме во предност)

> Надворешниот свет ми делува многу не заинтересирано за слободен
> софтвер или пак се знаат и ќе не остават без леб :)
>
> Mожеби треба да направиме некоја кампања за промовирање на слободниот
> софтвер...

Можеби. Александар за ова зборуваше и отвораше нишки на листава пред да пукне
пролетта, ама ништо. Дури имав само-иницијативна идеја еднаш да објавиме
оглас во весник нешто...на А4 страна, 400 еура е :)) Нема пари друже, нема
пари.

Што знам, Скопје е многу поголем град него ли Битола и ужасно темпераментен.
На секој би му било проблем да патува од Ѓорче до Карпош само за да го гледа
Дамјан (или мене или тебе) како зборува за /etc/rc.d/rc.wireless под Слеквер.
Малку е алиенско тоа.

Мој совет е барем вие од Скопје активните од заедницата да ги правите собирите
масовни (на цело село). Барем вие ќе си се дружите

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net