[Ossm-members] fsfe во белград

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Apr 12 15:32:10 UTC 2007

> Кога е следното Сподели знаење? За што треба презентација?

Следното СЗ е на 17 април, вторник. Секој втор втроник има СЗ.

Презентација не треба за ништо специјално ... ако си налетал на нешто
интересно и сакаш да го покажеш - дојди.. ако имаш некои проблеми или
прашања -  дојди ... ако мислиш дека можеш да помогнеш со проблемите и
прашањата на другите - дојди ... ако ти треба шанса да испробаш нешто што не
си можел дома/сам - дојди.

Не мора све да е поврзано со Linux.. Веќе имавме google reader и сл.
може и со хардвер да биде интересно .. ја све се мислам да учиме и правење
ethernet кабел на некое СЗ ... па и crossover :)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Spammers scratch here with a diamond to find my address: