[Ossm-members] fsfe во белград

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 11 11:18:39 UTC 2007

На сре, 2007-04-11 во 12:06 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:

Го има две пораки погоре треба само ја кликнеш првата порака од нишката.

> Ѕвонко: има еден мал совет кој го даваме на членовите на поштенскава листа,
> тоа е да не праќаат HTML пораки

За ова имаше консензус на една дискусија на листава дека за вакви
објаснувања ќе се користи стриктно лична пошта, значи директно на Ѕвонко
или кој и да е (со врската за бонтонот).

> за Уфо: јас тоа се прашував кога бев и на Сподели знаење, освен тие неколку
> деца кои се кезеа постојано на „смешните“ термини што Дамјан ги употребуваше
> (пр. dig ги потсети на dick и се пресмеаа), Глиша, Миша и Дамјан и Божидар од
> Скопје немаше никој друг. Каде беше ти тогаш? :) За ова зборуваш?

Немам отидено еднаш зашто не бев во земјава, воопшто не е важно зашто
јас не сум бил, сум ги гледал сите тие филмови и ги знам повеќето од
работите што се презентираат, проблемот е што не доаѓаат останатите луѓе
од листава.

И преку кур од bulk сообраќај на листава.
--
Арангел