[Ossm-members] fsfe во белград

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Wed Apr 11 23:13:06 UTC 2007

Арангел Ангов напиша:
> На сре, 2007-04-11 во 15:39 +0200, DZvonko Nikolov напиша:

> Не беше за тебе наменето тоа а со оваа порака примив уште непотребни
> бајти.
>
> Не ти се обраќам само на тебе пак да не си го сфатиш како нешто лично.
> Ако сака некој да направи нешто нека го направи, нема потреба од
> бескрајни реферати на листава, трошете го времето да спремите
> презентација за наредното Сподели знаење а не во празни муабети.
>
> Во заедницава се прават работи преку дела не преку зборови!
>
> И треба да заслужиш да можеш да го спомнуваш твојот полов орган на јавна
> [...]
Знам дека не беше за мене лично, бидејки немаш со мене ништо лично, а и
не се познаваме за да биде лично.

Ова беше мое мислење за лоцирање на проблемот, а не реферат.

Кога е следното Сподели знаење? За што треба презентација?

За заедницава правам многу повеќе отколку што мислиш. И тоа со дела.
Меѓутоа, не го правам тоа за да се фалам, ами од лично убедување. И не
од вчера или некни, ами со години.
Можеби не е атрактивно и помпезно, меѓутоа е многу полезно. Немам
преведено ни буква, немам напишано
ни линија код од слободниот софтвер, ама го имам промовирано како никој.
Јас предавам Информатика во ОУ. Досега имам запознаено повеќе од илјада
ученици за постоењето на слободен
софтвер. Имам предавано за линукси, опен офиси, споредби, предности и
т.н. Барем се запознаени со изборот и
алтернативите на виндоусот. Знаат оти имаат избор и која е алтернативата.

Ова дела се?

И на крај: Како да заслужам да го спомнувам јавно мојот полов орган? ;-)
Немам намера да го спомнам, само ме интересираат потребните заслуги. Оти
не е тоа туку така. ;-)
Оти ова не е било каква листа и не е било каков орган ;-)))

Поздрав
Ѕвонко