[Ossm-members] fsfe во белград

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Thu Apr 12 14:23:40 UTC 2007

Новица Наков напиша:

> Мислам дека ова што го правиме е срање. Така ќе го правиме уште пар недели до
> лето и после ќе го нема. Потоа може да се поставува прашањето зотшо никој
> ништо не прави.

Јас воопшто не мислам дека споделувањата се срање.

Минатиов пат беше страшно кул за zeroconf на Дамјан 7 минутното
предавања и после што се шетавме од компјутер на компјутер и пробувавме,
праевме муабет, учевме, пред минатиот пат памтам на Лео му местевме RSS
ридер и зашто е кул тоа додека Миша и ти предававте, па со Чомбе учевме
што е sql injection итн. - поради тие вторници последниве месеци убеден
сум дека сум попаметен. :)

Споделувањата знаење имаат проблем што имаме малку лаптопи по глава на
жител и мора да се направат како предавања со проектор, на табла.

А тоа е ужасно напорно и непрактично двапати во месец да се наоѓа човек
од заедницата што ќе подготви некакво склопено предавање. Што не беше
првичната идеја на сподели знаење. Таквите предавања требаше да бидат
инцидентни, а нормално да се собераме па и 10-тина луѓе и да разменуваме
идеи.

Сега во вторник јас ќе донесам неколку груб сплеш скринови па може да
збориме како се местат, како се прават, како да се менуваат на секое
бутирање. Ако има лаптопи со груб се разбира. :)

А сподели кино овој пат не дојдов пошто бев болен, ама за право ни
првите два пати не дојдов, пошто и не ме заинтересираа баш. Иако може
некој да ме подбере ради лојалност и ќе доаѓам. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!