[Ossm-members] fsfe во белград

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Apr 12 18:37:06 UTC 2007

On Thursday 12 April 2007 01:38:07 Jovan Kostovski wrote:

> Малку ми е чудно што професор од осмолетка сака да се изразува така :)))
> Правото на спомнување на дотичниот орган се стекнува со работење
> нешто во заедницата. До сега не си кажал што и како работиш, нити сме
> виделе некои резултати од твојата работа во заедницата, а почна многу да
> делиш совети што и како треба да се работи.
> Те молам престани да пишуваш вакви "шефовски" пораки на листата.
> Бидејќи знаеш што и како треба, ајде да го сработиме тоа заедно ;)

Чомбе ја претера. Ѕвонко прави многу благородна работа и ако некој треба да се
пофали тоа е тој, впрочем јас побрзо би го пофалил него отколку тебе или било
кој друг на листата.

И што е тоа леба ти дека право за споменување на курови и палци во ѓупскиот
жаргон на Уфо има некој што го заслужил тоа? Мене да ми рече така в лице за
право со палка ќе го земам меѓу рогови па ќе видиме како го заслужил на
постар човек да му се обраќа така (ова општо за животот важи).

Ѕвонко: игнорирај ги малограѓанските пораки и кавги на листава, продолжи да си
работиш со тоа што си започнал, сметам дека образованието е од суштинско
значење за ширењето на слободниот софтвер. Ако не беше ти немаше ни да
одговорам на препукувањата ама мора некој да остави добар впечаток за
заедницата.

Допрва се очекуваат „реформи“ во функционирањето, има надеж.

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net