[Ossm-members] fsfe во белград

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu Apr 12 22:30:56 UTC 2007

On 4/12/07, Dean Josevski <dean at integraeng.com.mk> wrote:
> [...]

Можеби бев малку преостар во коментарите, ама до сега (до оваа нишка)
јас не се сеќавам на некои пораки од Ѕвонко освен две-три во кои кажа
дека е професор негде и дека бара помош да им го презентира на своите
ученици слободниот софтвер. Одеднаш спомнува некакви ќарови, што се
треба да се прави....
>Треба напор, координација, трчање и т.н. На крај се се сведува на ќар.
> Некаков.

Не го негирав неговиот допринос за заедницата, туку само му спомнав да
го прошири и на неговите колеги професори, да ги натера и нив да
користат слободен софтвер.

Инаку лично сметам дека таквите пораки, со спомнување на ќар кој
луѓето најчесто го поврзуваат со финансиска корист и зборување дека
активностите кои ги правиме се срање и дека џабе ги правиме, се крајно
демотивирачки.

Јавно му се извинувам на Ѕвонко за реакцијата.

Никогаш не реков дека сите треба да застанеме у с строј да си го
мериме доприносот за заедницата. Секој треба да го работи она што го
интерсира, задоволува и исполнува, значи не се работи за ќар, туку за
лична сатисфакција да им се помогне на другите, да им се отворат очите
и да се прошири. Ќарот всушност е размена на знаења, споделување на
искуства, дознавање на нови работи.

До сега на никој не сум му пререкол за она што го работи за заедницата
и нема да му преречам на никој, малку сме и треба да се групираме и да
работиме, а не да се двоиме и да се караме.

Ок, се извинив, ама споменување полови органи и тоа од професор.....
тоа не е малограѓанска порака???

Јас не очекувам да ме фали некој за да го работам тоа што го работам,
сум си нашол јас своја сатисфакција и си го правам тоа со ќеиф. Не
барам никој да ме фали и да ми дели значки. Нека работи кој што сака
само нека допринесува за заедницата, а да се зборува дека она што го
правиме е срање...

Пробај со VNC2SWF http://www.unixuser.org/~euske/vnc2swf/vnc2swf.html

ПОЗДРАВ, Чомбе
--
Advice for software developers and horse racing enthusiasts: Avoid hacks