[Ossm-members] Лугола мини проектче

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Apr 17 17:21:08 UTC 2007

Си ја зедов слободата да реализирам индивидуално едно малечко проектче кое е
поврзано со локализација.

Се работи за страна на развивачот на Kororaa (веќе неразвивана дистрибуција)
Chris Smart, кој ја создаде базата со наслов Make the Move!
http://makethemove.net/

На страната има многу корисни информации, па еве, пак да кажам дека покрај Lug
HOWTO кој е 80% преведен, ќе го обработам и ова. Работи кои ќе ги споменам,
користам латински имиња како Linux, GNU/Linux, Stallman и сл. како и што
правам досега на Wikiто, и Make the move го преведов како „Направи го
вистинскиот чекор“ како што го превеле Србите. Можеби „Префрли се!“,
„Мигрирај“ или сл. би било подобра идеја, слободно предложете.

Поздрав

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info