[Ossm-members] Барање: Лугола банерчиња

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Apr 18 09:39:28 UTC 2007

Здраво, на Лугола и е потребен човек кој има познавање од растерска графика за
правење на банерчиња, гифови и статички сликички, кои ќе бидат искористени за
промоција на страните на Лугола.

Прво потребно е банерче за Лугола кое треа да е врска до
http://www.lugola.net, на кое ќе пишува нешто од ова:

„Твојот пат до слободата“
„Биди активист! Ела!“
„Неофицијален волонтеризам“ (волунтаризам?)
„Дој во Лугола“
„Лугола, знајш?“

Дополнителни идеи и предлози, давајте.
Од ова банерче може да има 2-3 верзии, може 2 гифови и една статичка сликичка.

Потоа потребно е банерче за Вики за слободен софтвер, нешто од стилот:

„Базата ви припаѓа вам!“
„Знаењето е моќ! Повелете!“
„Вики ве повикува“
„Вики е жешка и ве чека во постела“ (се зезам!)

Исто и од ова 2-3 гифови и едно статичко.

Прво значи, мора да најдеме некој што знае да прави гифови во Гимп/Фотошоп, а
идејата е постара, само сега ја иницирам официјално бидејќи тие што се
разбираат од графички ствари во Лугола се „зафатени“ (не!) :) Банерчето исто
така е потребно поради една соработка што Лугола ќе ја има со IT Sec
(http://www.it.com.mk), првото електронско списание за IT безбедност во кое
треба да има банерче од Лугола, а каде редовно од месец Мај, благодарение на
Виктор (Лугола) и Дамјан (не нашиот, од IT Sec) ќе пишуваме статии за Линукс
и поврзаноста на слободниот софтвер со компјутерската безбедност.

Списанието е во оформување, идеи и предлози можете да давате овде:
http://it.com.mk/forum/forumdisplay.php?f=95 имајте на ум дека е сосема ново.
Бидете конструктивни во критиката.

--
Aleksandar Balalovski