[Ossm-members] Барање: Лугола банерчиња

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Apr 18 10:17:06 UTC 2007

On Wednesday 18 April 2007 12:13:16 Arangel Angov wrote:

> Мислам дека треба да се задржиме до македонскиот јазик за банерчињава. И
> самиот викаш дека Лугола нема членови само од Битола, глупо и несериозно
> ми изгледа „Дој“ и „Знајш“ на такво место, дај не се заебавајте.

Ок де, идејата беше нешто како „И во Охрид имаТ хамбургери“, ти текнува?
Дијалектички. Да, лугола е ГКЛ од цела Македонија, ама Битола рула :))

> Одамна веќе треба банерчиња за „GNOME на македонски“, „linux.net.mk“,
> „Планета“, не ми текнуваат уште во моментов...

Епа ако се најде некој што ќе среди за оваа идеја, нема да му е проблем да
направи и за GNOME и linux.net.mk и останато...

> Јас веќе им пишав дека security не е сигурност туку безбедност ама не ми
> ја прифатија забелешката пошто се консултирале со јазичари. :) Јазичари
> решаваат без речник за ИТ терминологија, можда ќе го направат они, дај
> боже да не. :)

Ние ќе користиме термин „безбедност“, бидејќи Сигурност повеќе се однесува на
лична сигурност, „дали се чувствуваш сигурен?“ .. ок. Тоа е тоа.

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net