[Ossm-members] Flock

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Apr 24 08:16:37 UTC 2007

On Tuesday 24 April 2007 01:40:23 DZvonko Nikolov wrote:
> Се извинувам, ама малку поголема дигресија.
>
> Имал некој искуство со Flock (http://www.flock.com)?
> Објаснувањето на сајтот го прочитав, ама имал ли некој
> живо искуство со него? Вреди да се инсталира, како работи,
> стабилен, брз или е без веза?

Од мое искуство: за брзина, ист е како Фајрфокс, ме нервира што насекаде е со
Yahoo лого, тоа што кај Фајрфокс го има Google веројатно поддржано од Yahoo
го прават во Flock, интересно е што нема Стоп и Превчитај различно копче,
туку е едно за двете намени. Има олеснителни алатки за блогирање и сл. Добро
е што знам...

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info