[Ossm-members] Лаптоп за секое македонско дете

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Aug 7 10:11:57 UTC 2007

Отворив блог посветен на OLPC каде што можат да се најдат информации за
OLPC на македонски, добредојдени се сите што сакаат да придонесат на
било каков начин. Благодарност до Стојанче и Александар за досегашниот
придонес.

До Гоце и другите дизајнери на листава: Потребни ни се неколку банерчиња
во различни димензии што ќе го рекламираат блогот (контактирајте ме за
ова имам и некои конкретни идеи). Целта сега за сега е да се подигне
свеста за OLPC пошто можно е лаптопот да стигне на тестирање и во
Македонија па мислам дека е важно сите општо да бидат повеќе запознаени
со ова.

http://olpc.blog.com.mk

Толку за сега. Сите забелешки/критики се добредојдени.

--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]