[Ossm-members] Off topic: Abit AN8 Fatal1ty AN8 и RAM

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Thu Aug 9 13:36:40 UTC 2007

Се изнамачив, значи...

Си докупив завчера нова плочка 1GB DIMM DDR 400 RAM со цел да имам 2GB
RAM вкупно, арно ама дознав (по форуми) дека мојата плоча Abit AN8
Fatal1ty AN8 различно третира RAM од различни производители.

Имам 4 DIMM слотови за RAM, но се чини дека само слотовите 1 и 3
работат. Било која плочка ставена на DIMM 2 или DIMM 4 не се зема во
предвид во целокупната меморија, а оперативниот систем ја гледа.

Можеби некој исто така се сретнал со овој проблем?

Ако нема никој решение за проблемов тогаш и официјално објавувам оглас:

Продавам:

Kingmax 512MB RAM DIMM DDR400 - 1200ден.
PQI 512MB RAM DIMM DDR400 - 1000ден.

Благодарам за вниманието :)