[Ossm-members] Off topic: Abit AN8 Fatal1ty AN8 и RAM

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Thu Aug 9 14:17:37 UTC 2007

On 8/9/07, Goce Mitevski <goce.mitevski at gmail.com> wrote:

> Се изнамачив, значи...
>
> Си докупив завчера нова плочка 1GB DIMM DDR 400 RAM со цел да имам 2GB
> RAM вкупно, арно ама дознав (по форуми) дека мојата плоча Abit AN8
> Fatal1ty AN8 различно третира RAM од различни производители.
>
> Имам 4 DIMM слотови за RAM, но се чини дека само слотовите 1 и 3
> работат. Било која плочка ставена на DIMM 2 или DIMM 4 не се зема во
> предвид во целокупната меморија, а оперативниот систем ја гледа.
>
> Можеби некој исто така се сретнал со овој проблем?

Иам сретнато ваков проблем повеќе пати...
Ја лично дома иам две PQI 512 DDR400 од кои едната е со на двете страни
чипови другата само од едната страна... И самиот BIOS ја наоѓа не како 200
туку како 166. Чаре... flash со понов BIOS... Ова е доста чест случај со
повеќе плочи да не препознаваат не само мемории од различни производители
туку и со различен состав.
Исто иам сретнато кај плочи од слична серија како и твојата да не ги
препознава ако не ги поставиш како DUAL channel mode (1 со 3, 2 со 4 DIMM
socket. Дури и комбинација од (1 со 3, 2 или 1 со 3, 4) не сум успеал да
проработам...
Така да пробај flash на BIOS ако не гледај да ги замениш по фирмиве со
целосни плочки од по 1 гига.
Поздрав