[Ossm-members] roundcube.net и македонија

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Sat Aug 18 18:25:29 UTC 2007

Nenad Spirkoski напиша:

> Има онлајн(1) верзија RoundCube (Live) Translator на
> http://translator.roundcube.net
>
> Во листата на јазиците пишува Macedonian (Slavic FYROM).
> Преведен е на МК од страна на „Ivan Mishev - mishevivan at gmail.com>
> Има можност да се направи „New Language“ ама ова за мене беше "show stopper".
> Се откажав од rouncude, да им ја * *.

Баш спротивно. Преведи прво тоа што не е преведено па побарај да го сменат.

Од позиција на некој што помогнал сигурно ќе имаш повеќе влијание
отколку Стама, Новица или некој друг.

Инаку 2006 нешто се карале,
http://lists.roundcube.net/mail-archive/dev/2006-11/0000112.html

Пред месец дена пак некој го потегнал прашањето и незнам како успеале да
одлучат дека Slavic е во ред. Очигледно никој не рекол поинаку.
http://lists.roundcube.net/mail-archive/dev/2006-11/0000112.html

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!