[Ossm-members] Urgent: phone call on OOXML in Macedonia

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sat Aug 25 21:33:33 UTC 2007

> I am urgently looking for people in Macedonia to call the Standards Body
> ISRM, because we have rumors that Microsoft is trying to buy the vote of
> the delegation.

ова ми е сумњиво .. која делегација? јас колку знам немаме делегација за ова
прашање во ISO .. ај прашај го дали знае нешто повеќе за ова .. со оглед дека
ISO функционира прилично зад затворени врати.

> It is important to call your Standards Body as soon as possible to clarify
> the situation on their vote.
>
> You can try to ask to speak to Zaklina Sekovska, the President of ISRM, who
> is responsible for the matter.

За да гласаш за одреден стандард во ISO прво треба да имаш направено технички
комитет кој ќе работи на стандардот, па тек потоа можеш да гласаш и да
учествуваш во расправата ... пред скоро месец дена бевме кај ISRM и прво
немаа појма за OOXML, второ рекоа дека до сега не учестувале во стандарди за
IT пошто немале ресурси за тоа, ниту некогаш имало можност да се направи
соодветен технички комитет.

Ај собери некој податок повеќе, па да го прашаме контактот во isrm што го
имаме.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа