[Ossm-members] соработка со ентер

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Aug 27 12:18:58 UTC 2007

На пон, 2007-08-27 во 13:59 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Мора да внимаваме на тоа кој ќе превземе авторско право врз објавените
> текстови. Пр. ако тие се преземени од Вики, а тоа е FDL, Ентер нема да може
> да ја смени таа лиценца за објавениот труд и неговиот дериват нели?

Кога пишував за Ентер имав потпишано договор за соработка во кој што
пишуваше дека сите текстови што ќе ги напишам остануваат во сопственост
на Ентер а за тоа добивам паричен надоместок (хонорар).

Не верувам дека ќе сакаат некако другше, ама ете прашајте ги.
--
Арангел
[w.ufo.linux.net.mk]