[Ossm-members] соработка со ентер

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Aug 27 12:29:12 UTC 2007

On 8/27/07, Arangel Angov <ufo at linux.net.mk> wrote:
> Кога пишував за Ентер имав потпишано договор за соработка во кој што
> пишуваше дека сите текстови што ќе ги напишам остануваат во сопственост
> на Ентер а за тоа добивам паричен надоместок (хонорар).

Сегде е така, се што ќе напишеш е во нивна сопственот :(

On 8/27/07, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:
> Содржините ќе бидат какви што ќе бидат авторите. Ако сакаш да пишуваш за
> нешто - пријави се.

Да, се разбира. Ова го напишав во смисол да се договориме меѓусебно
и даделуваме систематски, да направиме некаква стратегија, па после
нека пишува кој сака за одредена тема.
Во случај да пишуваме кој за што сака, тогаш барем да ги групираме
написите во некаква целина, еден број една тема. Мислам дека е ок така

On 8/27/07, Aleksandar Balalovski <gemidjy at lugola.net> wrote:

> Ок, тогаш некој ќе треба да пишува од корен содржини кои ќе бидат сопственост
> на ентер...од Вики едноставно се FDL и тоа е тоа..

Не е тоа, тоа. Првата работа што ќе ја бараат е да не се објавува
текстот на друго
место, веб страници, други списанија и слично т.е се мора да се пишува од корен.
Сите го бараат овој услов.

ПОЗДРАВ, Чомбе