[Ossm-members] соработка со ентер

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Mon Aug 27 12:44:11 UTC 2007

On 8/27/07, Viktor Stojanovski <stojanovski.viktor at gmail.com> wrote:
> Чисто ме интересира колку луѓе од листава купуваат ентер и дали ви се допаѓа ?
>
> Јас купував ама веќе никогаш, ентер не е списание за информатичари
> него списание за реклами, а да и берза има ...

Јас го купив првиод број. Не ме бендиса. Ги листав следните неколку
броја. Повтоно не ме бендиса... Тоа што го приметив е само дека еден
куп деца (средношколци и основци) едвај чекаат да излезе следниот број
за да го купат.

Гледано од оваа точка, есенцијално е во списанието да има статии за
слободен софтвер и сите други работи кои Чомбе ги спомна. Им требало
време да се сетат и на слободниот софтвер. Сепак, не е доцна.
Очигледно е дека списанието е добро четиво за сите оние кои се
интересираат за компјутери... Ако се вметнат интересни содржини, можно
е да се остави добар печат кај помладата генерација.

Сепак, ова е мое мислење. Предлагам да се искористат некакви податоци
за таргетот (било од анкети, ако воопшто правеле до сега, или во
разговор со уредниците) за да се одберат интересни содржини за
читателите.

--
Тони Костов