[Ossm-members] VmWare инсталација на Ubuntu 7.10

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Sun Dec 9 17:15:46 UTC 2007

Здраво,

сакав да инсталирам Windows на виртуелна машина. Со оглед на тоа што не го
користам (освен во неколку случаи), не гледам потреба да ми стои на хард
дискот.
Затоа, решив да инсталирам VmWare. Симнав една верзија од торент и ја почнав
инсталацијата. Се инсталираше, но јави грешка во процесот на инсталација.
Апликацијата ја јавува во менијата, ја стартувам и - ништо не се случува.
Логот од инсталацијата е на следнава адреса:
http://rapidshare.com/files/75416999/vmware.txt.html.

Поздрав,

--
Тони Костов